My lifestory - Kapitel 3

David´s perspektiv
Jag ville gå fram till Selena och ge henne en kram men var jag för på då? Jag måste gå fram till henne, jag kan säga att vi ska repa. Ja, det kan jag göra! tänker jag för mig själv och gjorde det.

- Hej Selena!
- Hej.
- Ska vi repa tillsammans innan vi börjar? sa jag till henne med ett stor leende på läpparna.
- Ja det kan vi väll göra, sa Selena.

Var hon sur eller var hon bara inte intresserad? vad ska jag göra för att hon ska fatta att jag....




tycker om henne ganska mycket. Kan inte bara hon känna samma sak för mig, men hur ska jag veta vad hon känner?

Selena´s perspektiv
Repa, repa och repa det är det ända vi gör tillsammans. Kan han inte bara fråga om vi ska på bio eller nått roligare utanför studion. Något som bara vanliga vänner kan göra tillsammans, bara ha roligt.

Måste han vara så nervös när han frågar också, varför är han det? vi har säkert jobbat med varandra i säkert i 1 års tid. Han kanske tycket att jag har blivit tråkig eller för utnött, att han inte vill vara med mig längre?
När jag börja suga på den karamellen så blev jag allt nervösare.

- Kommer du då? säger han lite högre till mig.
- Ja, jag kommer, sa jag till han mycket glatt.

Jag släppte tanken och bara skulle ha roligt med den tiden jag har med han på dagarna. Vi repade i ungefär en timme sen så gick vi på scen för att spela in.

2 timmar senare


- Bra jobbat allihopa, tack för idag ses i morgon samma tid, sa regisören till oss allihopa.

När jag var klar och hade bytt om till mina extra kläder jag tod med, för jag vill ju inte gå i mjukiskläder hela dagen. Jag stod utanför killarnas omklädningsrum och väntade på att David skulle bli klar. När David kom ut blev han chockad av att jag stod där och väntade på han.

- Vad gör du här utanför? frågade han chockat.
- På dig, tänkte fråga om du ville gå till stranden med mig? jag är ganska bad sugen.
- Ja, självklart, svarade han snabbt tillbaka.

Det blev en sån här pinsam tystnad. Jag avbröt tystandet och sa att vi skulle kanske åka och hämta våra badkläder. Vi tog bilen hem till mig först och senare till David. När jag sprang in till mig så skrev jag samtidigt en lapp till mamma och pappa att jag skulle ner till stranden och att jag tar med mig min mobil, om dom vill höra av sig.

När jag sprang tillbaka till bilen så tutade David när jag var framför bilen och jag hoppade till av rädsla. Då såg jag David skrattade så mycket så att han inte fick luft när han försökte andas.

Senare så kom vi ner till stranden, och direkt när vi kom ner så tog vi två solstolar och la oss sola. Sen så såg jag David sprang ner till vattnet och jag sprang direkt efter han.

Det var jätte stora vågor i vatten som kastades ner på oss och vi blev blöta, och då började David krama om mig bakifrån och drog ner mig i vattnet.

Efter vi hade badat så gick vi upp och jag kollade på klockan och den va r ganska mycket, så vi började plocka i ordningar för att bege oss hemmåt. När vi skulle säga hej då gav jag han en kram och sa hej då. När jag kom hem så var jag helt slut så jag tod av mig mina blötakläder och bytte om i mitt rum och senare satt mig vid middags bordet där mamma och pappa satt och vi började prata om hur dagen hade varit, men när mamma sa......

- - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
DAMDAMDAMDAM, Va sa mamma igentligen, det får ni reda på imorgon.
KOMENTERA KOMENTERA KOMENTERA


Kommentarer
Postat av: LiNNEA

åh jättebra! :)

2011-02-13 @ 20:21:33
URL: http://iheartlautner.blogg.se/
Postat av: Elin - TwilightFanFic/TheThirdWife

jätte bra! när kommer nästa kap??

2011-02-13 @ 20:59:13
URL: http://thethirdwife.blogg.se/
Postat av: bea

Jo nästa kapitel kommer komma imorgon, eller så blir det två kapitel imorgon :D

2011-02-13 @ 21:35:29
URL: http://selenaslifestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0