My lifestory - Kapitel 4

Det var jätte stora vågor i vatten som kastades ner på oss och vi blev blöta, och då började David krama om mig bakifrån och drog ner mig i vattnet.

Efter vi hade badat så gick vi upp och jag kollade på klockan och den var ganska mycket, så vi började plocka i ordningar för att bege oss hemmåt. När vi skulle säga hej då gav jag han en kram och sa hej då. När jag kom hem så var jag helt slut så jag tod av mig mina blötakläder och bytte om i mitt rum och senare satt mig vid middags bordet där mamma och pappa satt och vi började prata om hur dagen hade varit, men när mamma sa......



En sak som gjorde mig brutalt ledsen inifrån, jag sprang upp på mitt rum och började gråta, och gråta men till slut så somnade jag gråtandes på sängen.
Nästa dag var jag tvungen att ringa till David för att berätta vad som hade hänt, så jag ringde han och han svarade:

- HEJ det är David!
- Hej det är Selena kan du hämta mig så kan vi gå en sväng?
- Ja, självklart, har det hänt nått? sa han lungande.
- Ja det kan man lungt säga berättar senare.

Efter ett tag så såg jag hans bil på väg upp på vår uppfart vid huset, jag bytte snabbt om och sprang ut till bilen. När vi var framme i stan så parkerade vi bilen, och började gå långtsamt.
Han frågade mig var det var och jag svarade.

- Jo, det är så att jag kommer inte få spela in serien någon mer om kan inte tar mer ansvar för mina studier, och det är kris för att det kan bli så, vad ska jag göra? sa jag medans jag började gråta.
- Jo jag vet, du kan hoppa av serien en litet stund och bara jobba inför studierna? sa han glatt.
- Ja det skulle väll gå, men serien är mitt liv jag lever för de.

Vi började prata om lite annat och så plötsligt så tog David min hand och tog en korg från bilen och började jogga. Jag fattade ingenting vad han gjorde, men jag följde efter han av ren nyfikenhet. När vi var framme så såg jag en stor blommig park, han tog ut en röt randig filt på marken under ett träd i skuggan. Jag satt mig på filten bredvik han. När han sa att jag skulle blunda, så gjorde jag det. Efter ungefär 2 minuter efter jag hade stäng ögonlocken så fick jag titta igen.

- ÖVERASKNING!, skrev han högt och glatt.

Han hade lagt fram choklad doppadejordgubbar och hallonsagt. Jag tog torkade bort glädjetårarna. Men sen så sa han att jag skulle ta fram händerna, och då la han en liten kramnalle i handen, och han sa:

- GLAD ALLA HJÄRTANS DAG, sa han medans jag fick en kram i hans varma famn.

När jag hade gett han en kram så sa jag hur underbar han var, och jag såg att han började generade. När vi satt där och åt dom goda jordgubbarna, och drack den smaskiga hallonsaften.
Den dagen var solig så jag la mig i hans famn, det var jätte mysigt. Då tänkte jag, tänk dom som inte har någon att fira med, stackars dom.


När vi hade firat det alla hjärtans dag tillsammans så började vi gå tillbaka till bilen. När vi satt oss i bilen och han körde hem så sa han hej då och gav mig en blick som gjorde mig varm i hela kroppen. När jag hade kommit in så såg han precis åka från mitt hus, då tänkte jag, han stannade kvar tills jag hade gått in, vad gulligt av han.

När jag var inne i mitt rum så ringde jag Demi för att berätta vad som hade hänt och jag avlutade samtalet av att säga att det var min bästa Alla hjärtans dag någonsin.

Mamma kom hem och ropade på mig nerefrån. Jag gick ner och sa vad jag hade kommit med förslag för att bli bättre fokusering på min framtid för att plugga. Man kan ju ändå inte leva i filmbranschen, eller kan man verkligen det?

Min mamma tyckte att det var en bra ideé, det som jag diskuterade med David tidigare idag. Senare så beställde vi pizza för mamma orkade inte laga någon mat. Efter jag åt upp pizzan så var jag helt slut i kroppen så jag gick upp in badrummet och bortade i igenom håret innan jag skulle gå och lägga mig, och så fick jag inte glömma att borsta tänderna, sen gick jag och la mig.

Mamma kom in och sa god natt och släkt lampan och gick ner till vardagsrummet.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA MYCKET NU, VAR DET BRA? HOPPAS DET, FÖR SENARE DAG KOMMER NÄSTA.

Kommentarer
Postat av: LoppanLovan :)

DEN ÄR SUPER BRA!

MIN KOMPIS HITTADE DEN OCH JAG ÄR GLAD ATT HON HITTADE DEN!

JAG ÄLSKAR DIN NOVELL!

P.S. KAN DU KOLLA MIN BLOGG??

2011-02-16 @ 19:15:48
URL: http://loppanlovan.blogg.se/
Postat av: LoppanLovan :)

DEN ÄR SUPER BRA!

MIN KOMPIS HITTADE DEN OCH JAG ÄR GLAD ATT HON HITTADE DEN!

JAG ÄLSKAR DIN NOVELL!

P.S. KAN DU KOLLA MIN BLOGG??

2011-02-16 @ 19:16:17
URL: http://loppanlovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0