My lifestory - Kapitel 7

LOUIS KOM SENT TILL INSPELNINGEN, DET HAR ALDRIG HÄNT HITILLS, LOUIS OCH HANS VÄNNER I ONE DIRECTION MISSADE SPELNINGEN, VAD ÄR DET SOM LIGGER BAKOM DENNA HÄNDELSE?

- Vaaaaaaaaaa? det sprutade ut min juice som jag hade i munnen, rakt på bordet där jag satt.

Jag kollade på bilden och det såg exakt ut som killen jag krockade i igår. Han kan ju inte ljuga för mig? eller är det han ens? Han kanske har en tvilling?

Jag gick upp till rummet och jag visste ite vad jag skulle göra när klockan slog halv tolv. Men btw så var han rätt snygg på bilden.



Klockan slog tolv. Vad ska jag göra tänkte jag högt för mig själv?
Jag ringer honom sa han sa och säger inget till honom och så får jag se vad han ville mig igentligen. Jag ringde honom och det gick några signaler innan han svarade.

- Tja, det är Louise här, sa han stolt.
- Hej det är Selena, är Alwin i närheten jag träffade han tidigare i dag oc han sa att jag skulle ringa det här nummret.

- Jaha, jag kan hämta honom, kommer strax.

Va vänta lite, jag visste att det var samma person, så varför håller han på som han gör?

- Hej Selena!
- Hej, du sa att jag skulle ringa?
- Ja juste...

Selena´s perspetviv
Han lät jätte osäker, men varför? Han som var så himla snäll när jag var hos han och han hjälpte till när vi krockade i varanndra. Ville han inte att vi skulle träffas, det var ju att som sa att jag skulle ringa. Jag kände en konstig känsla i kroppen typ som jag sakna honom, men det var för kort tid att sakna någon, plus att jag knappt känner honom. Jag vill ju innte vara för på.

Vad skulle David säga om han, jag som började gilla David. Jag vill ju inte att David ska bli avendsjuk. För om jag skulle vara kille och så skulle det hända något sånt här så förstår jag han faktiskt. Så det är inget att vara sur över.

Eller vänta.... hur vet jag att David tycker om mig? jag knissade lite för mig själv.

Jag gick ut på en liten promenad. För då kunde jag ju gå förbi huset där Louis bodde eller nu vad han heter..
När jag kom förbi huset där han bodde så visste jag inte riktigt vad jag skule göra, så jag....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag vet kort inlägg men det kommer ett långt inlägg efter helgen, för måste plugga kemi, nationellt prov på onsdag "superviktigt".
KOMMENTERA KOMMENTERA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0